Grupul HWM (Hard Working Managers) de pe Linkedin

Ord. dupa

E cât se poate de normal ca cei mai mulți – marea majoritate, adic...

5 comentarii

O argumentație bizară circulă și printre oamenii de business, și ...

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora n...

Scenă de business cu patru manageri cu salarii mari și o secretară ...

5 comentarii

O mică întâmplare, care a stat la baza deciziei prietenului meu de ...

Companie cunoscută, director general cunoscut și el, ne știm de mul...

8 comentarii

Știați că nu există nicio metodă de a prevedea obiectiv că un ma...

Contextul general, mai întâi: sondajele GB de pe LinkedIn și Facebo...

1 comentarii

Unul dintre numeroasele profiluri toxice de angajați, sau de candida...

3 comentarii

Un partener al nostru își mută birourile. A mutat deja mobila și a...

1 comentarii

Revelație ieri a unui prieten al meu, director general al unei firme ...

6 comentarii

Cea mai bună și mai rentabilă investiție pe care o poate face cine...

10 comentarii

Aproape nimeni nu-și pune în România problema vitezei, a ritmului c...

1 comentarii

În disputa dintre cei care cer interzicerea ChatGPT, eventual și a a...

1 comentarii

Cele mai multe dintre carierele mari s-au construit cu networking. Fie...

4 comentarii

În care dintre personajele din eseul de mai jos vă regăsiți? Un...

3 comentarii

Viitură apocaliptică de indignare în media, pe Internet, WhatsApp ...

22 comentarii

Un prieten al meu s-a bucurat tare săptămâna trecută că îi vine ...

6 comentarii

Atât de mult se vorbește despre (și se îndeamnă la) originalitate...

4 comentarii

E la modă în ziua de azi să găsești noduri în papura corporatist...

12 comentarii

Cum erau universitățile și facultățile pe vremea comuniștilor. ...

15 comentarii

Înainte cu ceva ani, ideile celor puțini care gândesc mult apăreau...

Afiseaza
comentarii

4.5
(11)

Recunoști ușor angajații pe care te poți baza și pe cei cărora nu le pasă, după modul de folosire a lui „am crezut că”. Mai ales în situații cu miză mare, în care alegerea pe baza crezutului poate duce la pagube consistente. În mod normal, acest „am crezut că” nu ar trebui să existe în vocabularul de business al unui angajat. Ar trebui să existe doar „am fost convins că”. Dacă „a fost convins că” așa trebuia, dar a ales varianta greșită, e ușor de înțeles, pentru că toți alegem greșit de multe ori pe zi. Poți să-l acuzi de neștiință, dar nu ai motive să-l bănuiești de rea credință sau de superficialitate.

Dar „am crezut că” în loc de „am fost convins că” înseamnă că a avut niște dubii, s-a gândit că e posibil să nu fie alegerea corectă, dar NU A ÎNTREBAT! A ales el una, mai mult sau mai puțin la întâmplare, chiar dacă știa că urmările unei alegeri proaste puteau fi însemnate. Iar dacă nu știa care sunt consecințele, dar oricum nu s-a gândit la ele, e cam același lucru.

Mare, mare atenție, așadar, la acești angajați! Cei care nu știu învață, și a doua oară nu mai fac aceeași greșeală. Dar cei care „cred”, vor crede și în continuare. Pentru că aceste „credințe” sunt adânc fixate în felul lor de a face lucrurile, și șansele să se mai schimbe vreodată tare mici sunt…

E un articol folositor?

Apasa pe o steluta

4.5 / 5. Rezultatul 11

Nu sunt voturi pentru moment. Multumim daca esti primul care voteaza!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close